Här går man på sparlåga

Haha, det är ändå lite ironiskt att det kostar pengar att få ut sina EGNA pengar på banken.
Och det är även lite konstigt att man inte kan gå på banken och plocka ut hur mycket man vill. Nej nej, det blir stopp där.Eller stopp och stopp, är det en högre summa måste man komma dit efter stägning eller hämta ut pengarna via typ nå posttjoller!! Haha vad ska man med banken till?

Har beställt nya piercingsmycken från barbarella.se, hoppas man blir nöjd med dom.
Jag beställde för inte så längesen från bodyjewelry.se, men allt jag beställt blev HELT FEL, och för att få skicka tillbaka till dom så skulle man maila, det gjorde jag, dom sa bara att dom skulle kolla upp min order och se vad som blivit fel och sen skulle dom höra av sig. Det har dom INTE gjort. Jag fick heller ingen returadress eller nånting, så det var bara att betala och se glad ut..... om vi säger såhär, jag beställer aldrig mer från dom!

Annars så har jag försökt luska ut om det ska vara nå rajtantajtan nånstans i helgen, men det verkar sparsamt, får vänta ett tag till och se om man får nån inbjudan nånstans!! Skulle va gott och grilla lite och ta en öl, och sen kanske fara vidare nånstans =)

Har fortfarande inte fått till det i vardagsrummet som jag vill.....jag tror jag behöver lite hjälp....hjärnan har kört fast :P

"Today im just fine"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0