Degig helg?

Japp!! Idag blev det bullbak, exaktementum 84 bullar. Yay!
Hann med en tvätt under tiden också, jag är inte lite bra.

Morsan kom hit och hälsa på en sväng i afton, och det gjorde även Ebba och Nina =)

Sen så är det ju fredagkväll (och säkert fest i folkets park), men ikväll verkar det bli en lugn hemmakväll.
Helgerna baköver har ändå varit ganska fartfyllda, så det är kanske dags för en degarhelg. Men det känns int så roligt. Men men, man måste väl ha tråkigt ibland för att veta när man har roligt =)

För övrigt så läser jag en himla rolig bok, kärlek@första.träffen av Jane Moore.
Den handlar om en tjej som får en kontakt annons insatt på internet i födelsedagspresent, hon är inte så nöjd över det, men hon börjar dejta med olika män iallafall.( Haha och vilka "män" det är, haha). Hon har en syster som enlig henne lever i det perfekta förhållandet och det är tanken på dom som hon kämpar vidare med kärleken i hopp om att få uppleva samma sak själv.

Boken stämmer som in lite på mig själv känns det som, fast jag kanske inte är lika desperat att hitta nån som hon i boken (......jag är ännu värre....).

Ja det var det, funderar på att gå ut en sväng och kolla lite, eller så återvänder jag till mitt vinglas och softar vidare i min sköna soffa.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0