Chopped Charlotte

Har haft en härlig helg, har inte hänt så mycket, men skönt att ta det lungt och sola och bada. =)
Fick farsan att ta sig ett dopp idag också :P

Nu sitter jag i lägenheten, typ naken nästan, det är varmt som fan här inne och jag undrar hur man ska kunna leva här, typ inatt??? Man få bara hoppas att man somnar av värmeslag så man slipp ligga och snurra hela natten :P

Nu är det 2 tuffa veckor man har framför sig, men jag tror som vanligt att det kommer att gå bra =)
Sen efter 2 veckor har man 3 arbetsdagar kvar, sen äre SEMESTER, och jag håller tummarna för att det kommer att hända roliga saker hela tiden, och att det inte blir många minuter man måste känna den förbaskade rastlösheten, och ensamheten.

Tittar lite på Gordon Ramsey The F-word. Dom gör oxfilé....mums säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0