Brist på dans

Igår hade jag laddat upp för en hemmakväll, och hade slagit igång en film.
Då blev man bjuden till grannen på fest, så jag for dit.
Sen blev det bestämt att vi skulle till schtaaan, så då for jag hem och bytte kläder, jag tänkte att om vi ska till stan å dansa så ska jag va lite uppklädd, sagt och gjort....sen skumpa vi iväg till stan då...dålig väg måste jag säga... :P

Vi skulle ju gå på Balzac först, men om vi hade kollat lite i förväg så skulle vi ha upptäckt att det var 30+ där ikväll.
Jaha så då blev det Old Williams, vi fick Mattsson och hans kompis att komma dit, så där satt vi och prata tills dom stängde, sen körde vi hem igen :)

Idag blir det nog inte så äventyrligt. Ska vila en stund till sen ska man kanske ragga iväg åt Mencha få se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0