Brist på dans 2

Efter en mycket seg förmiddag igår så gick jag och Bea till Hembygdsområdet, skulle bara kolla om det va nå folk där, det var en del ändå =)
Sen ragga jag hem till farsan, hade rent tänkt tigga mig nå mat. Det fick jag också =)
Han tyckte att jag kunde ju skjutsa runt han i Pontiacen ikväll, och ja det kunde jag ju (nånting som jag ångrar litegrann).
Vid halv 9 plocka vi upp morsan och Åke, sen körde vi till Bredsele, det var premiärdans där. Ganska mycket folk, drygt 200 hörde jag nån som sa.
Vi satt i bilen i början, sen gick man runt en sväng inne på puben, lurades och sa att man skull in på toa, så man kunde tväglutta på dom som dansa. Tusan så sugen jag blev, men jag dansar aldrig nykter, någonsin....jag blir stel som en pinne då, så jag avböjde mig dom gånger man blev uppbjuden... kanske bättre lycka nästa helg nånstans? :P

Vid 12 ville jag fara hem, jag försökte vara pigg och glad, men det lyckades nog inte så bra.... så himla dryga (och pinsamma) dom flesta blir i fyllan.....haha jag är mycket hellre en av dom, än stackaren (som var jag den här gången) som måste skjutsa omkring på dom där :P
Vi kom oss hem vi kvart över 3, då vare direkt isäng.

Imorse så ringde syrran å fråga om jag skulle med på småstjärnorna i minigloben i Risliden. Japp, det var bara om att äta frukost och skynda iväg.
Dom var riktigt duktiga dom här som uppträdde, ganska underhållande....synd bara att man fick ont i arslet av att sitta så länge :P

Har inga bilder från helgens bravader, glömde kameran hemma.... det får bli nästa gång =)



"Han kom om våren, som en vårvind. Min kärlek fick han och allt han tog.
Men så kom hösten och all den kärlek han svor var evig, bara dog.

Sånt är livet, sånt är livet.
Så mycket falskhet bor det här.
Den man förlorar vinner en annan. Så håll i vännen som du har kär.

Han fick en annan. Jag har sett dom. Han verkar lycklig och hon är ung.
Det jag har lärt mig, är just detta: När hjärtat svider sjung, blott, sjung!"

 


Anita Lindblom har så rätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0