Audi-80



Ebba: Jag gömma mej
Jag: Okej jag räknar....1,2,3,5,9,10,13...nu kommer jag...

Jag går och låtsas leta henne, typ inne i tvättstugan.
Jag:Vars är du Ebba.
Ebba helt överlycklig från rummet bredvid: Hääääääär.

Haha, klockren :P

Iafton har jag varit och hämtat min nya sportbil... haha, det blev visst en Audi, ett par år äldre än Jettan, den tog mig då iallafall hem till Norsjö, sen få vi väl se om han kan vinna mitt förtroende, he rassel å he gå då man kör så vi få la se :P
Hann om en sväng i Finnäs, och Jonas bytte stereo åt mig, thanks... =)

Nu har dom varnat om dåligt väder här framöver, why why why?

Å föressten en annan rolig sak, jag få börja på en rad den 10 Juni redan, så det blir perfa (det är bara över semestern), har bara 2 helger som jag ska göra....och dom är i juli, så det är som en bra tid ända fram till dess =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hon är ju lätt det sötaste smultronet i heeela världen!=)

2009-06-02 @ 18:49:19
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0