090622

Imorse då jag skull fara till syrran så starta jag bilen då som vanligt, men då upptäckte jag att fläkten int funka....å int blinkersen heller.....å int vindrutetorkarn heller....å int spolarvätskegrejen heller..... nähä?? Vafan tänkte jag, äre nu för fel.
Jag ringde till farsan å han skulle då liks till Norsjö på afton så då skulle han kolla (typ nå fel på säkringarna), men då jag då for från Finnäs så funka allt igen..... bajsbil!!

Har solat idag och bara tagit det lungt, det känns nu som om att sommaren har kommit på riktigt och det är ju skönt =)
Synd bara att man är fattig som en lus och att man måste välja sina utsvävningar i sommar....tur att man då få en liten lön på fredag iallafall, men med hyran och räkningarna återstår tyvärr inte många kronor!!

Nu ska jag stöka bort lite grejer här hemma, sen blir det lungt fram till middagen, sen hoppas jag att jag ska ta mig ut en sväng sen =)

Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0