090602

På jobbet:
-Jag har haft problem med tänderna länge nu...ja jag har varit till tandläkarn 7 ggr men det har inte blivit bättre.
-Har du varit dit 7 gånger, och det har inte blivit bättre? Då är det inte bra.
-Näe, men det kan bero på att han egentligen inte är tandläkare utan Optiker.

HAHA!!

Måste försöka få lite energi över till att försöka få det lite mer hemtrevligt här hemma, har ju gått ett tag nu, men det är mycket kvar att göra.
Men jag vet då vars 3 av mina tavlor ska sitta, och jag vet att jag får en röd flufflig matta till tv-rummet snart, sen skulle det bli mycket bättre om jag kunde köpa ett nytt köksbord med 6 stolar till (IKEA), och då nån sorts kökslampa kommer upp.
Sen finns det massa mer saker att göra....typ att fålla ner gardinerna, kul jobb!!
Jaja det är inte mycket annat än att ta en dag i taget, så får det bli klart när det blir. =)

Kommentarer
Postat av: Marie

HAHA! jag vet vem som sa det om tandläkaren/optikern! har hört den där historien förr :P haha

2009-06-03 @ 09:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0