Tuppen på taket

Jag är ledsen idag.

Jag vet int hur länge det ska va på det här viset.
Jag vill va glad och lycklig.

Slippa känna mig så jävla ensam jämt. Jag har inte mycke kompisar här, och jag verkar inte va nån fena på att skaffa några heller. Jag har varit singel i snart ett år, efter det har man kammat noll. Och hur bra självförtroende får man av det? Och det är många som tjatar att man ska försöka hitta nån, men jag är rädd för att det ska bli som alla andra gångerna, fiasko, att man int ska duga som man är.

Jag står utanför livet och tittar på, hur alla andra skaffar barn hit och dit och reser jorden runt och upplever allt roligt tillsammans. varför blev man som man blev?

Men blir allting bättre om man flyttar? och vars ska jag ta vägen?
Det skulle va en idé och prata med en sierska eller nåt, som kan säga att allt ska bli bättre....men om hon säger att "det här är allt du får", vad gör man då då? Hoppa i älven?

Mamma kan int du säga vad jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: Nina

Men eliiiiiiiiiiiiiin

2009-07-17 @ 09:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0