Mysko dröm

Hade en märklig dröm:

Vi sitter i Finnäs och har en trevlig grillafton, vi är väl en 15 st. Vi sitter ute på framsidan och pratar och skrattar och dricker öl. Plötsligt kommer en liten vit bil körandes, den kör upp på gården och parkerar, en karl stiger ur bilen och går med bestämda steg mot mig och säger "där är du ju" och pekar på mig.
Han sliter mig ur stolen där jag sitter och ger mig en knytnäve i fejjan,  det spruta blod,jag hukar mig som lite, men sen tar jag i allt vad jag har och ger den här karln en rak höger, han stupar.
Jag börjar springa allt vad jag har nerför backen, men snart är karln efter mig, ute på grusvägen ramlar jag och skrapar upp mig från knäet till höften, och kjolen åker ner till knäna, jag skyndar mig att ta av kjolen, och börjar springa, nu har jag bara linnet, trosorna och ett par foppa tofflor på mig.
Jag viker av till höger längst nere på grusvägen och hamnar på "ängen" där nedanför huset, jag skrattar hysteriskt eftersom jag har panik och är jävligt rädd att den här snubben ska hinna ikapp mig.
Jag springer upp och förbi dom andra som nu förbryllat tittar på, jag ser att Jonas står på bron med älgbössan och jag skriker åt han att han ska skjuta för jag orkar inte springa mer.
Jag springer mellan huset och garaget och rundar baksidan.
Sen kommer jag på framsidan igen, och upp på gräsmattan, då hör jag en knall och jag kastar mig på gräset.
Sen blir det lungt, Jonas sköt den där snubben, som visade sig vara den där Åmselemördarn.
Jag borstar av mig, går in och sköljer mun, lånar ett par brallor av syrran.
Sen går jag ut på bron och säger till dom andra, "Nu glömmer vi det här va, nu ska vi ha kul".

Haha normalt va? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0