En dag på stan

Å herregud säger jag bara!

Jag och morsan drog till stan idag vid halv 11. Jag hade inga direkta ärenden utan skulle bara kolla om det va nå folk på stan å sådär.
Vi började med att kamma igenom hela Kappahl på kläder till mamma, det gick väl ändå gaaanska bra. =)
Sen gick vi på HM och kolla, där bruka jag alltid hitta nånting, men icket idag inte.
Jag ville ju som ändå hitta nånting, typ bara slösa lite pengar :P

Vidare sen till Gina Tricot, där var det 50% på jeans, jag tog tag i dom första jag hitta och tänkte "jag provar dom", sen tog jag en t-shirt som kanske skulle passa till. Jå se man på, det vart ju bra....så helt plötsligt hade jag handlat nåt iallafall =)
Men det slutar inte där.

Vi gick vidare till CK och Wedins skor, där vare 75% på ALLT. Mamma hittade 2 par skor som hon köpte. Och sen hittade jag ett par skor som va ganska fina, men jag ville ha svarta men det fanns int. Men det va ju ändå 75%, så smarta jag skull räkna ut vad dom kosta....jag fick 75% på 500 till 375??!?! Inga skor tänkte jag. Sen fråga jag mamma vad hennes skor hade kostat...199kr för 2 par....då börja en peng trilla ner, jag måst ju ha räkna fel. Ja det hade jag, så mina skor skulle kosta 125 kr...så då sprang jag upp och köpte dom, skit i om det int va den färg jag ha tänkt, för det priset kan jag ju köpa dom ändå :P

På Cubus hittade jag ett par knickers och en t-shirt och en tunika....och vips hade jag gjort av med en massa pengar. Och jag skulle ju inte handla nånting!!!

Sen fick jag en överraskning inne på Systemet, dom va lite dåliga på att ta betalt ;)

I afton har jag och Bea legat på badstranden och solat, va kanske hur härligt som helst =)
Sen fick jag äran att färga och bleka hennes hår, det var nog bra tror jag =)

"When You see My face I hope it gives You hell"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0