7:e Juli

Då har ännu en födelsedag passerat. Har just sett en klassisk feelgood film "Flirting with forty", och gett mig själv rätten att dricka ett glas vin, trots att det är mitt i veckan =)

Har jobbat till halv 4 idag, sen skjutsa Frida mig runt i Norsjö på diverse ärenden jag hade =)
Sen bar det av hem, fixa fika, Nina och Ebba komme, vi tjollra på tills dom andra kom. Bea, Jonas, Pappa, Farmor Harry Ronny. Tack för att ni kom och för alla presenter =)

Sen då alla farit så skulle Nina va snäll och hjälpa mig att bona golvet, det vart bra...men jag skulle nog ha gjort det en gång till, men det få vänta till sen....tack för hjälpen hursomhelst :D Och tack pappa för att du hjälpte mig med lampan i köket (int för att du läser min blogg, men frida kan ju kanske visa dig det här :D). =)

Och för alla er som vill veta så åker Jag,Nina, Jonas, Frida och Maria E till Stockholm den 9 November för att se Pink i globen..... det känns ganska coolt måste jag säga. Vi ska va där 9-11 Nov, så då hinner vi med shopping och nån öl ute nånstans hoppas jag...ska bli fett nice :D

Jag tillåter mig inget annat än att somna lycklig ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0