Rewind

Finns det något från år 2008 kommer du alltid att minnas?
-
Ja självklart! Allt från kärlek, till hat =)

Höll du några av dina nyårslöften?
-
Jag vet inte om jag hade avlagt några.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
-
Jajjemänn, grattis grattis =)

Dog någon som stod dig nära?
-
Nej inte nära på så vis!

Vilka länder besökte du?
-
Har nog inte varit utrikes i år, tyvärr!

Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
-
Mer pengar??

Vad var din största framgång 2008?
-
Fick fast jobb i höst. Något bättre självförtroende=)

Största misstaget?
-
Att tänka att nu var allt perfekt, råkade slappna av å det är tydligen farligt. Sen har man väl sagt och gjort en massa saker som man ångrar, men som nu är för sent att ta tillbaka.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
-
Bara förkyld och ont i ryggen, annars så frisk som man kan vara =)

Vad spenderade du mest pengar på?
- Kläder kanske (ovanligt?!?!), och lägenheten. Öl.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?
-
Pink- I don´t belive you
-ACDC- Rock ´n Roll Train
-Takida- Handlake Village

Årets bästa film?
-
Tusan det vet jag nog inte :P

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
-
Om jag vågat leva lite mer! Om alla runt omkring mig hade mått väl!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
-
Ja, när en viss person flyttade ifrån min far.

Haha jag är sämst på att svara på sånna här grejer, man kan ju int skriva exakt det man tänker på känns det som.

Jag har spelat lite wii ikväll, och nu ska jag nog se en film, ska bara göra lite dip som vanligt och äta chips, götta :P

Tjingtjong mongodong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0