But my dreams they aren´t as empty....

A new day has come....

Jag har fittat som vanligt här på morgonen, hmm låter int så bra kanske, men jag har alltså tränat på wii fit. Typ vad blev det 10 min kanske, samma som igår, men jag blev då lämmen i magen från det igår iallafall, då måste det ju ha gett nånting =)
 
Idag är också dagen då lillasyster flyttar hem, det känns kul, men mycket tråkigt att det blev en break up. Men ibland är det ju så det blir. Hoppas bara att det inte blir nåt vrak av dig också =)

Det ryktas om att det är pubkväll på hotellet i helgen, värst vad dom ha börja ha pubkväll ofta då?! Men det som är, är ju att det int är så mycke folk som orkar gå dit skulle jag tro. Det skulle kännas roligare om allting var nytt å fräscht, men det är sunkigt å äckligt därinne, men men, vi få se om man går dit iallafall :P

Nina och Ebba är nog påväg hit, dom skulle köra skoter. så himla kul.

Tusan, jag vet att jag kommer att få en vårdepression snart om typ en månad, men vad gör det egentligen? Jag har nog drabbats av en helårs!!!
Men nu känns det som om det är lite vunnet iallafall, vi går mot ljusare tider, och det dröjer inte såååå länge innan man kan sitta ute å njuta av den första varma solen =)



"No one knows what it's like                   "No one knows what it's like
  To be the bad man                                      To feel these feelings
  To be the sad man                                      Like I do
  Behind blue eyes"                                       And I blame you"                                                                
                                                                             

[58_pics.jpg]
                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0