Uppdatering

Ingenting nytt har hänt på nån front.....!!!

Är ledig i helgen, ganska skönt. Vet dock inte vad jag ska göra riktigt. Idag har jag varit hos morsan, och nu sitter jag hos farsan. Jag å Bajjan har tittat lite på tapeter till storrummet här uppe, men vi kommer inte riktigt överens, men jag tycker vi ska dom som jag tycker är snyggast  :P

Ikväll vet jag inte vad som händer, det va prat om grillning i Norsjö men jag vet inte, annars torde det väl bli det vanliga...... inte så mycket med andra ord. Har 4 filmer som är osedda, och en chipspåse som är ouppäten så kvällen löser sig nog vilket som.

Det blev ingen slalom imorrn heller, lite synd. Så nu vet jag int vad jag ska göra då heller, fast jag vet ett ställe som skulle ha vare rejält uppstökat!!!!!!

Jahapp, nån annan som har några roliga nyheter då? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0