Tråååk

-Nej Emelie jag tror inte jag flyttar till Bure, men vem vet :P

Jag har tråååååååkigt, jag bara gör ingenting, jag skulle ju kunna spela guitarhero, men just nu kände jag inte för det....!!
Så vad ska jag göra då? Jag kan ju gå å lägga mig, men det va fan tidigt. HALLLLÅ?!?! vad gör ni andra när ni har tråkigt?

bla bla bla, jag vill ut å resa, jag vill se hela världen. Jag vill förälskas av någon. Jag vill känna ro. Jag vill fara till fjälls och bada naken i snön å sen dricka en iskall öl i en bastu. Jag vill bada, jag vill sola. Jag vill umgås.
Jag vill vara rik, jag vill göra nånting roligt.

Jag vill inte sitta här ensammen, jag vill inte att det ska vara skit på tv.
Jag tror jag ska blanda mig lite dip å äta chips.

Hej hej ballongkalsong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0