Tisdagstankar

Det sägs ju att man aldrig ska ge upp, men ibland måste man väl det?!
Eller? Jag menar när man har försökt länge med nåt, att nå ett visst mål eller så, men det fungerar aldrig, vad man än gör.
När är det dags att komma till insikt att det inte kommer att gå? Är det när man har försökt ett visst antal gånger, eller när någon har sagt åt en att lägga ner? Eller ska man bara fortsätta? Men om man fortsätter så kan det ju kännas som om man slösar bort sin energi på nåt hopplöst.  Vad tycker du?

Idag jobbar jag kväll, började kl 11 och är nu hemma på rast. Sen ska man tillbaka och göra sina sista 4. Det kommer att gå bra.
Sen har vi morgondagen, först en lång arbetsdag, och sen??? Det är den stora frågan.

Jag har väldigt stor lust att shoppa, jag måste införskaffa en ny bikini, men det ska nog hinnas med så småningom =)

Snart har vi klarat av Januari månad, det känns ganska bra, å februari kommer nog att gå ganska fort tror jag.
Å sen börjar det våras så smått, lovley =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag tror jag är så cool som börjat blogga och så har ALLA andra redan börjat ;) Men det är ju bra att du har börjat också. Måste ju hålla lite koll på dig ;P

2009-01-28 @ 09:57:21
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0