Måndagkväll

Igår försökte jag städa bort julen lite, har lite kvar att göra men det få man ta itu med senare. =)

Sen kom Bajjan å farsan hit, vi spela wii, mariokart och lite guitarhero. kuligt!

Sen kom Emelie hit, tusan å, vi räkna ut att sist vi sågs var sista maj, herregud så pinsamt!!
Vi drog på pizzan å tryckte i oss det, tusan så mätt man blev :P
Sen spela vi wii, boxning å tennis å Mariokart å allt va det va, haha det va kul.
Jag tyck att du ska flytta till Norsjö Emelie så vi kan ses lite oftare =)

Idag ska man jobba igen, börjar 11 slutar 20. Sen lär det nog int bli så mycket mer, för man ska ju upp tidigt imorrn.

För övrigt så vet jag inte om det händer nånting särskilt just nu, det är ju början på en lång å tråkig period....jag gillar inte januari och februari, men om man har tur så överlever man i år med!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

"Haha akta dig din jääävel!!!" Mariokart var ju kung!! Du kanske skull ha flytte till Bure? =) Jag måste ju ha sträckt mig under boxningen eller bowlingen för jag har jävligt ont i högeraxeln haha! Men det var lätt värt det...även fast du vann boxningen trots att jag vevade som en idiot =)

2009-01-07 @ 19:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0