Farsan 50 år

Igår fyllde farsan 50 år (Och Emil 22, nu är vi samålder igen =), Grattis!).
Kl 05.30 kom dom första uppvaktarna, haha Ture och Lage. Dom skulle nog ge igen för då Lage fyllde 65 (eller vad det nu var) så for farsan dit skittidigt också :P

Det var mycke folk som kom och uppvaktade under dagen. Massor med tårta, typ smörgåstårta och vanlig tårta (som jag Nina å Frida bakat), och typ 7 sorters bullar å kakor. Gott gott, åt hela dagen typ.... :D

Å fina presenter var det också och blommor. Jag Nina och Frida gav han en ny hundpejl med GPS, hoppas det blev bra =)

<-- Farsan läser vårat rim:D

<-- Fin bukett
<-- Kalasets Pajas :P


<--Prinsessa


<--Fina kort från barndomen


<--Blommor och presenter


<--Syskonen, men vars är Bajjan?

<--Släkt , vänner, Chef

Och den här dagen bokade vi även en resa, till Gran Canaria- Las Meloneras, den 25 Mars bär det iväg. Härligt härligt =)

Nu ska jag fan klå Bajjan i Guitar Hero, hon sitt å spela så att jag aldrig nånsin kommer att kunna klå nåt rekord, det måste jag genast sätta stopp för.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0