Enbuske

I afton har jag följt med mamma till Malå, vi skulle hämta Åke där för han skulle lämna lastbilen som ska in på service sen. Det va ganska trevligt, vi åt skrov, köpte tomteklubbor på kiosken och skrattade åt finska radion, -Berta, -Bertil...haha...Enbuske (mycket fult efternamn)... :P

Senare for jag till Finnäs å såg på då syrran klippte Jonas, sen såg vi lets dance.

Nu är jag hemma, det är fest ikväll, men jag kände inte för det, jag orkar inte förstöra nånting. :P
Sen äre ganska skönt å ligga halvnaken i soffan å spreta med tårna med en popcornskål i näven =)

Det blir nog inte allt för länge innan jag ska gå isäng, jag har köpt en tidning som jag ska bläddra i lite också, om det är nån som undrar :P

Have a nice evning. I will.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hej! Har precis kommit hem från lillebror som igår flyttade till sin första lägenhet. Sen ska vi på middag till pappa. Hoppas du får en trevlig helg! Saknar dig! Kram

2009-01-31 @ 14:53:26
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0