Jag är fångad av en snöstorm, fast för dig..

Vi ser det snöar vi ser det snöar det var väl roligt hurra....?! :P
Synd bara att det är lite busväder, det känns int så kul att gå ut, men ut ska jag.... inte just nu men nångång under dagen.

Nina kanske kommer hit på sin lunch, men det va in säkert för hon skull kanske äta lunch med Jonas, så vi få se. Jag skull behöva lite hjälp om jag ska köpa en present till Ebba som snart fyll 2 år (På måndag), en baddräkt stod tydligen på önskelistan så det blir kanske en sån då, men det är bäst att Nina är med så det int bli fel sort :P

Sen kommer mamma hit i eftermiddag, hon ska följa på Steinwalls å hjälpa mig att köpa färg till mina hallmöbler, dom ska målas vita, men jag är ju totally lost när det gäller vilken färg man ska ha, blank, halvblank, matt å hit å dit, men nu ska det rådas bot på det... :P

Sen måste jag verkligen diska också, det tråkigaste jag vet typ, men det går ju så himla bra då man liks gör det å det tar inte så lång tid så jag fattar inte varför det ska va så motigt?

Helgens planer: Har inga alls!! Nån som har nåt vettigt förslag?

Jag köpte en fin röd Bh igår på rea, jag provade den inte för jag vet ju vilken storlek jag har, men när jag kom hem å provade den så var den för stoooor, jag rymmer typ 2 till av mina bröst i den.... plankvarning!!!!!





Kommentarer
Postat av: hannah

Gillar ditt motto: jaa men tänk om ;D

2009-02-07 @ 10:51:48
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0