Livin on the edge

Sådärja då hade man jobbat klart för i veckan, how lovley :P
Egentligen skulle jag ha haft helgen som kommer nu, men idag blev jag inkallad till chefen och hon meddelade att jag skulle få gå på Carros rad i 6 veckor framöver, meeeen helt perfekt sa jag =D
Så då behövde jag inte jobba den här helgen eftersom jag har 2 helger jag ska jobba lite senare då.
Jag är väldigt glad att jag vet hur jag ska jobba, då kan man planera lite, braaaa braaaa =)

Sen så blir det flytt i Maj nångång, jag satt å tänkte "ska jag verkligen flytta, vill jag det", men jag vet ju att jag inte vill bo här för alltid, jag trivs inte direkt med lägenheten, jag får som aldrig nån ordning riktigt, å sovrummet är nog värst.
Men jag trivs bra med mina grannar å läget =)
Men nu ska jag dra vidare, inte så långt då men...:P å trivs jag inte där, ja då blir det väll till att dra vidare en gång till.
Det värsta är nog att det är högst upp och att hyran är lite dyrare, men vi provar få se =)

Imorgon bär det av till Lycksele, hoppas det gå bra, och att jag hittar en bikini :P

Jag har just ätit en macka å te, gott gott, jag är hungrig som en varg nu förtiden, men trots att jag är egentligen mätt så har jag nyss stått å ätit med skeden direkt ur en fetaostburk :S men gott vare...:P

Nu är det nog snart godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska du utomlands nu igen? ;) Din lyckans ost! Vart ska du åka? Roligt att kika in och läsa, du verkar så glad! :) Hoppas det stämmer!? Massa kramar

2009-02-05 @ 09:28:26
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0