Cheap Monday


Idag har jag å Bajjan vare å strutta i Finnäs hos Nina å Ebba, vi spela Skippo. Sen blev det GH, men jag bli så störd av å spela det hos dom för man måst slå med den där grejen hundra år i förväg å jag fixar det inte, hemma hos mig ska det vara exakt på pluppen, om ni fattar...:P

Har även ställt tillbaka mina hallmöbler, ommålade och klara, det blev faktiskt ganska bra, kanske inte sådär proffssnyggt, men det räcker för mig =)

Här är resultatet




Jag köpte en klänning på HM häromdagen, eller förra veckan kanske jag ska säga, jag tycker verkligen den va jättefin.

Inte världens bästa bild, but here it is.



Imorgon ska jag nog försöka rensa min garderob, det finns 100 saker säkert som jag inte använder längre....ut med det gamla och in med det nya, eller man kan ju iallfall göra lite mer plats till det som redan trängs där inne.
Jag är sugen på att köpa nåt coolt, snyggt, å helt utomordentligt fräscht plagg som man känner passar en perfekt och framhäver en perfekt....haha wish me luck...:P

Frida började prata om att fara på en spaweekend, fatta vad underbart (och DYRT) det skulle vara?
Vill vill vill. Och ta med sig dom som man vet skulle behöva det.

En sak till bara, kan man nollställa sig själv? Jag vill ner på 0, start fresh and fabulous.



"There are so few moments in life that
really mean something
And some of them are over even before they start
But they throw a light on the future
and make the one who achieved them unforgettable"

Kommentarer
Postat av: Nina

Det vart visst proffs målat :-) Jag ska bara justera till lite=)

2009-02-17 @ 20:27:45
Postat av: Josefin

jättesnygg klänning!

2009-02-21 @ 13:09:16
URL: http://jossansnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0