Känsla

Ännu en snöblåsig dag. Jag väntar typ bara på att tiden ska gå, varenda dag, jag gör ingenting värt. Bara väntar.
Jag vet int vad jag väntar på, men kanske bättre tider, och kanske en häärlig vår, följd av en härlig sommar? =)

Tack Bea för att du räddade min döende tv, jag trodde den va paj, men man måste allstå stänga av tv:n på TV:N, int bara med dosan för då blir till slut bilden sådär.... det hade jag ingen aning om, men nu funkar den då som den ska och jag slipper köpa en ny :D

Jag längtar (återigen) tills sommaren, att få gå omkring med så lite kläder som möjligt (ehh, nästan :P), och äta god mat ute, å sippa på ett glas vin i en varm solnedgång,... mmm... I like!!
Min drömmar får sig dock en liten törn när man tittar i kalendern.

Känner ni känslan.....

...sol och bad...

...saltade gräshoppor??...

...underbara drinkar...Mai-Tai´s...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0