Träning?

Hejsan hoppsan. Idag äre finvere ute, än så länge iallafall. Man borde fara ut å gå.

Jag å Frida ska börja göra situps varje dag, typ lite lagom sådär, men jag vet hur jag är, jag är vekligen ingen träningsmänniska, men jag måste börja skärpa mig. Jag måste klara det... :P

Idag ska jag jobba kvällen, det känns som om jag har varit ledig hur mycket som helst den senaste tiden, men nu är det 2 lite mera jobbfyllda veckor, så nu kanske man kom in i arbetet lite mera.
Ska jobba 2 helger i rad nu, det ska väl också gå bra. Jag tycker det egentligen är hur bra som helst, för då får man vara ledig 4 helger i rad sen, man hinner få mer ro =)

Annars så vet jag int, det är som vanligt, ingenting särskilt händer..... jag väntar på ett KAAABOOOOOM snart, då allt det roliga kommer, typ samtidigt... .:P

Nu kanske jag ska göra mina situps??
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0