toddelooo

Nu har det varit fint väder i fleeeera dagar, det är så härligt.
Och jag har lyckats vara ute å gå varenda dag i säkert 5 dagar nu, det känns naturligtvis också mycket bra =)

Jag blev tvungen att jobba kväll både igår och idag, kul...int så värst. Och sen ska jag ju jobba i helgen också, och då bruka det bli kväll fre, lör å sön... men men det ska väl gå det med. =)

Just nu väntar jag på att Bea ska höra av sig, förhoppningsvis följ hon med ut å gå idag, fastän det är ganska kallt. =)

Jag vet inte jag har som int så mycket att skriva om just nu, det händer väl int sådär jättemycket just nu.

Jag lääängtar tills vi ska utomlands, nu är det bara få se.....50 dagar kvar..... :P haha.

tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0