Tjena Gullet

Jag vill ha en ny digitalkamera. Nån som är intresserad av att köpa min gamla?
Jag tror det blir att köpa en ny den 9:e om jag ska följa mamma till Ske-å, har egentligen inte råd, men jag känner att det kommer att vara värt det... :D

Hmm, den här månaden har varit typ som 2 i 1. Lååång som fan. Men nu är den slut, finally.
Jag räknar ner varje dag typ tills vi ska utomlands, jag kan bara hoppas att det kommer att bli härligt.

Ser annars halvt om halvt på Melodifestivalen, Thorleifs rockar ju :P Sarah Dawn Finer (stavas det så?) var också bra..=)
Men vet inte om jag orkar att se klart, känns som om man snart ska lägga sig å läsa en stund, ska ju upp strax före 5 imorrn så...!!


                                            Tjena Gullet  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0