Tequila Sunrise

Vaknade halv 9 imorse, sådär härligt utsövd.
Vid 20 i 10 begav jag mig mot Ishallen, skulle spana in då Nina, Jonas, Ebba, Oskar å Axel åkte skriller, tusan va dom åkte.. :P
Det blev kallt och jag gick hem.
Jag tänkte att jag skulle vara duktig å ha lite hemma träning, det blev 3 feta negerbollar i soffan det.

I afton ska jag eller Nina kanske jag ska säga, färga mitt hår. Som förövrigt ser ut som "Hej kom å hjälp mig", jag blir galen snart, men om några månader kanske jag är lika snygg som vanligt, fast i en annan frisyr :P

Jag har beställt en bikini från Ellos, den kom igår, å tror ni inte att den passade? Mycket bra, mycket bra.
Nu kan det ju bara få bli den 25 Mars.

Longing for a Tequila Sunrise Sour


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, dom där såg ute dumma ut! Vi får ta en night on the town om en månad eller två. Viggo ätet ju mestadels ur flaska nu, så då kan pappa få vara in charge! :)

2009-02-21 @ 12:12:40
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/
Postat av: Sofia

Verkligen kul, känns som det skulle behövas! Saknar dig gumman!

2009-02-21 @ 14:47:12
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0