Love in an elevator

Idag har man jobbat som vanligt....gick bara bra =)
Sen hämta mamma mig på jobbet och vi for å handla, vi bestämde att vi skulle äta pölsa till middag....MUMMA :D
Sen färgade jag hennes hår.

Jag har även hunnit packa min första flyttlåda....jag vet, jag är verkligen ute i god tid, men jag vill som börja med det ändå :P

Sen kom Frida hit, vi gick en sväng, å sen om på statoil å hyrde film, Grey Matters. "I am woman, hear me roar".....mohahaha :P

Imorgon bär det av ganska tidigt till Mencha, Nina ska hjälpa mig att måla klart mina hallmöbler....hon är så snäll :D
Sen få vi se om det blir nån stadsresa eller, tomorrow will tell.

Nu sitt Frida å försök ta nå rekord i GH.....*Morr*

Sleep tight

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jag hade precis den låten på hjärnan! Vad söt hon är Ebba! Massa kramar till dig, hoppas vi ses snart!

2009-02-12 @ 09:36:26
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0