OM jag vann


OM jag vann en massa pengar skulle jag:
*
Bjuda mig själv på en resa till Thailand, härliga stränder och god mat väntar där borta, och rolig shopping i Bankok.
* Åka till Tyskland på julmarknad.        
* Köpa nya finskor.
* Åka på spa weekend i Tallin?
* Köpa en stuga i fjällen.
* Köpa ett gymkort som jag aldrig skulle använda.
* Stöka upp i lägenheten, typ köpa en tv å tv-bänk, och göra fint, eller så köpa ett hus?!? 
* Plus säkert en massa saker till..... vi pratar om att jag skulle vinna flera miljoner alltså :P 


Haha keep on dreaming.                                                                                                 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0