Kul Snubbe

Jag hade ett ganska högt tempo inne på ica då plötsligt en gubbe stoppar mig:
"Jag såg du tappade nånting där borta
Och jag stannar upp och tittar bakom mig såklart. 
Gubben säger:
"Du tappade farten, höhöhö"
"HAHA
" säger jag.
Och gubben var? Ingen aning. Bara nån som va ute efter att skoja med nån han inte kände tydligen :P

Nu ha jag då inhandlat sprit, chippe ost och kex för julen, hehe :P 

Jag är arg för att posten inte ger mig det jag har beställt från Ellos. 

Jag vill ha snus, jag ska snart på jobbet, jag känner mig fet. 

Tjingeling                                                                                              


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha!!! Snygg gubbe!!=)

Ett gott skratt förlänger livet!

Du är int tjock!=)

2009-12-21 @ 18:47:38
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0