Då var det dags

Då känns det som om det vore dags att summera året som varit, det är ju inte så många dagar kvar på 2009 och jag tror inte det kommer att hända några världsomvälvande grejer för mig under dessa dagar, så jag kan ju lika gärna göra ett sånt inlägg nu.

Ett år av misstag och sorg har jag lämnat bakom mig, men jag ser fram emot en ny början med glädje och kärlek. Jag hoppas jag kommer få det gott både ekonomiskt och kärleksfullt. Jag ska ta till vara på denna chans och inte se tillbaks på förra året!

Det är en ganska bra sammanfattning egentligen, första delen av 09 var rent ut sagt skit, och ibland förstår jag inte ens att man orkade gå på jobbet, det var ingen bra tid för mitt psyke :P
Sommaren blev helt okej, och hösten har varit helt fantastisk, jag har kunnat släppa vissa saker och kommit vidare, mitt självförtroende har varit på topp och jag har kännt mig helt suverän ibland (går ju naturligtvis upp och ner, jag har inte kännt mig så bra alla dagar).
Det finns ändå vissa saker som fortfarande ligger och ruvar under ytan, men det får jag nog ta itu med sen, och det finns fortfarande vissa personer som kan få mig att känna mig utnyttjad att jag bara ska finnas där när det behagar dom själva, sen finns det andra som jag fortfarande känner mig känslomässigt bundna till fast jag inte borde. Man kan alltså säga att känslorna har styrt mitt 2009, och jag tror att det blir samma sak nästa år.
Jag hoppas bara att jag kan säga vid nästa års slut att jag är lyckligt kär, det längtar jag efter, fast jag vet ju att en sån sak inte händer mig.

För övrigt kan jag inte peka på några storartade upplevelser jag varit med om, eller ja vi var ju utomlands i våras, och nu i höst var vi och såg Pink, det är väl två saker som har stuckit ut ur vardagens lunk.

Har jag några nyårslöften då?
Jag ska försöka anstränga mig mer, i allt som jag tar mig för. Försöka visa nån sorts engagemang.

Sen önskar jag bara att alla nära och kära ska vara friska och lyckliga =)

Smörigt inlägg? Ja kanske det, men det bjuder jag på!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0