Bacill

Jag har drabbats av missmodets gråa bacill.

Idag skulle jag va duktig efter jobbet, typ dammsuga lite, men då kom jag på att jag skull byta sängkläder också, men då märkte jag att lampan i sovrummet hade brunnit, så då skulle jag byta den, men i helvete det gick.
Så då fick jag fram med stegen så att jag skulle nå upp ordentligt, då jag tog ut den så föll allt ut ur städskrubben.
Och lampan fick jag iallfall inte fast, och sen när jag skulle in med allt i skrubben igen så går sopen av, tack för det.

Men det vart då städat till slut och tvättat å allt.

Sen tänkte jag handla lite, bla nå julklappar, men allt jag skull ha fanns typ int, så då tänkte jag att jag köp då en chipspåse för he finns då, så då ha jag då den till jul..... MEN alla som tro att den kom å räcka fram till jul kan ju räcka upp en hand...!!

Nu tro jag att jag ska göra nå kyckling med sötsur sås...mums =)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0