091210

Har just vare på kronan och kolla på Saras bebis, världens sötaste =)
Man kan ju inte låta bli att önska att man hade en egen, men men =)

Sen då jag kom hem ringde det i mobilen, det va klipperskan, jag ska få komma och klippa mig NU på måndag, hur tur får man inte ha? Jag va uppsatt på en ringlista och tydligen va det min tur nu då :P
GLAD!

Om 2 timmar väntar jobbet, hoppas kvällen går fort och bra.... sen efter det så ska jag försöka gå en sväng innan man far hem å gå isäng :P

Ha en bra dag.

Justja, det verka som om jag få va ledig juldagen och annandagen, men jag våga int tro på det riktigt än. Det blir min första lediga jul på 6 år....vad ska man göra? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0