Spindeljävel

OOOOOOIIIIIIIIEEEEEE..............eller ja typ nåt sånt lät jag imorse när jag klev in på toan, å såg att det i handfatet satt världens största spindel.....den dog iallafall kan man säga.
Nu kom jag på en av dom anledningarna varför jag flyttar, för att det är alltid en massa äckliga spindlar inne på toan.....ibland när man sitter där i godan ro så kan man upptäcka typ 3st som springer över golvet, eller sitter och lurar på väggen.
En gång efter jag borstat tänderna så skulle jag torka mig runt mun på en handduk, å minsann vare int en spindel på handduken också....tur jag int fick den inni mun.

Det verkar vara ganska bra väder ute, så man borde ju försöka hitta nån som vill hitt på nå.
Å andra sidan skulle jag ha behövt packa ihop lite mer grejer, å dammsugat....det ser ut som fan här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0