Sista natten på Åkargatan

Känner mig konstig, jag är som halvsjuk och har feber av och till, inte alls kul.
hmm hmm.

Jaja, idag fick jag nyckeln till lägenheten, och jag har flyttat dit nån kartong, men det känns att man inte är fit for fight riktigt, men nån måste ju flytta grejerna eftersom jag ska vara ute ur min lägenhet den 1:a, och då är det ju alltså jag som måste flytta dom, sjuk eller ej.

Så nu ska man vila så man orkar med dom kommande dagarna.
Ska väl upp hyffsat tidigt imorrn bitti och börja flytta grejer. Sen på afton kom pappa och Åke och ska hjälpa mig med dom stora sakerna.
Känns int så schysst mot farsan då han ska å fixa till ryggen just innan :S

Så detta blir alltså, om allt går som det ska, sista natten på Åkargatan.
Det känns lite konstigt :P
Jag kommer ju att sakna mina favvogrannar, Bobba, Ronny och Poppe :P

Well well, nu ska jag dricka min Tranbärsjuice och glo på tv en stund.

Kommentarer
Postat av: Marran

Roligt att få flytta :) synd bara att du e sjuk..

Blir spännande att få se nya läggan ;)

2009-04-28 @ 23:27:14
Postat av: Johanna

Du behöver inte alls vara ute den 1a, för jag har min lägenhet till den 1a juni.

2009-04-29 @ 13:24:36
URL: http://j0hannna.blogg.se/
Postat av: Sofia*

Men stackare :-( Hoppas du kryar på dig nu, får inte vara sjuk nästa fredag! :-) Om du har tid kan du ju gärna komma lite tidigare och va med oss på dagen? Lycka till med flytten!

2009-04-29 @ 13:33:46
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0