Påsk Påsk Påsk

Har jobbat idag då, 7-16-45.
Tog en prommis i den soliga eftermiddagen. Skönt som tusan =)

Nu sitter jag här och dricker en öl och säger Glad Påsk till mig själv.
Jag känner mig faktiskt lite ensam, men jag försöker intala mig själv att det här är vilken annan jobbarhelg som helst.
Ska snart ta fram Ost och Kex och se Robinson, så då kommer det att kännas mycke bättre =)

Verkar då som om att man är ledig nästa helg, och då blire utgång på hotellet.
Sen helgen efter det så är det Nostalgifest typ, på Bäckerudden, så dit ska man nog också.


För övrigt så var jag bjuden till Bureå i helgen, till Boman, tusan att jag skull jobba i helgen, jag lova det hade varit nicigt. =)

Det klia som fan på armarna

Kommentarer
Postat av: Marran

Har jobbat hela helgen oxå :(

å får snaaaaaaaaart gå hem å sova :P

2009-04-12 @ 05:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0