Helgen

Då var marknadshelgen slut, den sprang bara förbi kan man säga.

Igår for jag Frida, Farsan å Jonas plus Ebba såklart, till Piteå för att kolla in en Pontiac som farsan kanske skulle ha.
Det blev ett köp.... :D

Sen körde vi hemmåt och direkt jag kom hem så fixa jag till mig för en utekväll, sen kom Frida Nina och Jonas till mig, vi drack lite öl å surra lite innan vi drog till Bunkern.
Där var vi på förfest, det var trevligt =)
Sen åkte vi raggarbil till hotellet.
Jag dansa som en idiot större delen av kvällen, det var verkligen skitkul, men jag kan tänka mig att man int såg så het ut där i slutet av kvällen, typ svettig och jävlig, men vad gör det... :P

Har inte varit särskilt dålig idag, och nu sitter Bajjan här hos mig och vi ska snart käka hämtpizza....snajs... =)

Hoppas ni haft en trevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0