Flyttkartong?

Igår vare föreläsning i Lycksele hela dagen, början var tråkig, nickade till några gånger.
Men i slutet handlade det om droger och alkoholmissbruk på arbetsplatsen, han som föreläste är själv alkoholist, så han berättade hans historia typ....intressant. Jag tyckte dock att det handlade lite för lite, om hur man skulle bete sig när man har en kollega med alkoholproblem. Men men.

----------------------------

Idag är det jobb för hela slanten, börjar kl 11 och slutar 20. Det ska nog gå bra =)

Jag måste verkligen börja packa, måste göra ett seriöst försök imorrn att plocka bort en massa saker, å skruva ner hyllor och sånt där, för sen hinner jag typ inte.
Jag har nån sorts illusion om att jag ska få börja flytta på onsdag, jag hoppas verkligen att det blir så, för ons å tors är dom enda dagarna jag är ledig till veckan, och innan 1:a Maj ska allting va klart.
Jag måste försöka skaffa fram nå banankartonger idag, nån som har? Annars få jag fara på Ica och Konsum och fråga.
Jag ska ta mig en titt på jobbet idag också om det inte finns några lådor över.

"Im damned to feel the way I feel,
what did I do, to fall so hard for you?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0