Fira påsk, helt solo

Igår, så gjorde jag en massa ärenden i Norsjö, packade bilen och ragga till morsan.
Delade ut påskägg.
Hon va påväg till stan, så jag haka på, hade inga ärenden men gjorde såklart ändå slut på en massa pengar.
Blev bl.a. 2 nya hoodisar. Lite leggings å sånt tjoller.
Nina va också i stan, hon åkte med Jonas dit som va på kurs, å lillan va såklart med =)
Sen va Frida också i stan, hon skull hälsa på en massa kompisar.
Vi strålade samman en stund, och drog till Jimpan å fika, trevligt =)

Väl hemma så klädde jag om lite, sen drog jag till Johanna å gratta henne, hon fyllde år igår. Fick gofika.
Sen spela vi spel hela kvällen.... jag höll på dö åt Jeppe:
Je"Ser du vad det står..?"
J"Nej inte det första.
Je"Det står... He Jeer.."
Haha inte så kul för den som int va me, men jag skratta nästan till tårarna kom... :P

Drog sen hem till Bajjan, gav hon sitt påskägg... :D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har det däremot inte blivit mycke gjort. Har int kunna sova inatt för ja ha mått halvkyvens, å det har jag under hela dagen idag med :S
Men har spelat lite GH med Bajjan, å hon ha börja köra på HARD den muppen, ja är int ens bra på medium än, men jag måst väl börja träna lite mer så ska det nog gå bättre =)

Farsan bjöd på stekt kotlett, pären å brunsås....gott gott.

Efter det drog jag till Finnäs och delade ut resterande av påskäggen =)
Prata lite skit en stund innan det bar av till ensamheten igen.

Det känns inte alls roligt att måsta jobba i helgen, hela familjen skull ut å köra skoter imorrn å äta å sådär, å jag ska å jobba klockan 12, så jag kan int va med.... :S
Det känns pissigt pissigt pissigt, å dessutom skulle det vara toppenväder på lördag, men då är man inlåst på jobbet.... stackars stackars mig....



Usually the queen, of figuring out, breaking down a man is no workout, but I have no clue, how to get trough to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0