Don´t give up,don´t give in

Har just avslutat kvällen med en film i Finnäs.... stekta gröna tomater, den är väldigt bra =)

Jag känner att jag börjar bli förkyld, har nog feber redan nu, å halsen snörps åt mer å mer.
Kanske måste jag va hemma imorrn, men det kostar skjortan det, typ över 1000 spänn för att man råka va sjuk, fy fan säger jag bara.

"A heart can be broken, but it keeps on beating like nothing ever happend"

Jag vet, jag skriver en massa smörja, sånna här små citat om kärlek. Kanske löjligt, men ibland träffar dom bara så bra och jag kan inte låta bli.... =)
Jag är en liten, eller kanske en stor, kanske till å mer största känslo människan.
Det är ganska jobbigt ibland.

Nu ska jag gå och lägga mig, hoppas natten erbjuder fräschare drömmar än förra natten. Jag drömde att jag hade ett bråck på magen. Jaja. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: hannah

12 mil från sundsvall så om du har vägarna förbi får du komma på en kaffe ;) allt bra med dej annars? kram kram!

2009-04-27 @ 13:04:30
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/
Postat av: hannah

jamen det är ju närmare än till Stockholm iaf. joo, det är jättebra förutom att lillhunn är skadad så man är lite orolig. men annars äre bra, taggar inför flytt och nytt liv :)

2009-04-28 @ 13:39:01
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0