Bäcke

Igår så samlades vi hemma hos farsan på aftonen och grillade och drack lite öl, mycket trevligt =)

Sen åkte vi iväg på Bäcke för att roa oss, det va ändå hyffsat med folk, jag dansade som vanligt som en galning och innan kvällen va slut så va man genomsvettig, mycket fräsch....  :P Men kul som tusan är det.

Idag har jag mått bra, inte bakis eller nånting, det känns skönt.
Nu sitter man hemma igen helt alena..... jag hatar det, men snart kom Frida hit å vi ska se en film.

Det kliar liksom på insidan på mig, jag har jättemycket å göra den här veckan, å jag bara vankar av och an men det blir ju ingenting gjort, man kan ju int börja flytta förrän man fått tag i lägenheten direkt.
Sen på torsdag kanske det bli Haparanda....samtidigt som jag ska flytta, jag får inte ihop det riktigt men vi får se hur det går.
Sen ska man ju jobba hela helgen också, känns mindre roligt, men va tusan gör man? Vill man ha pengar så äre bara att knega på.
--------------------------------
Jag har passerat allt vad som heter förstånd, jag använder inte hjärnan som jag ska, och då är det mitt hjärta som får lida.

Kommentarer
Postat av: hannah

Jag flyttar ju upp snart, då måste vi ses gumman! många kramar!

2009-04-26 @ 16:41:26
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0