090420

Klev upp hyfsat tidigt imorse och följde syrrorna till stan. Lill blebban följde också med =)

Jag tänkte att jag bara skulle vara som sällskap och inte alls handla nånting.
Hmm....så blev det inte, jag kom hem med en svart kjol, svarta haremsbyxor (fast int så mycket haremshäng, tyck int det är så värst snyggt, så det blev en light variant.), ett vitt halterneck linne och ett annat vitt linne med typ "snörning" i sidorna.
Sen blev det lite mer nödvändiga saker typ som skithuspapper å sånt där... :P

Vi var klara där vid 1 och började köra hemåt, fick dock stanna några gånger för Ebba bara grina å grina, undra vad det riktigt kunde ha varit, men hon blev då sig själv till slut, tur =)

Sen tvärkasta jag bara in grejerna innanför dörrn och Nina skjutsa mig på jobbet.
Det gick hur bra som helst att jobba ikväll, det small bara till så va klockan 20.00.

Annars då? - Jag är förvirrad.

Kommentarer
Postat av: Sofia*

Kul med nya kläder! Skulle ha haft nåt fint till då vi ska träffas, min garderob ekar tom på fest(liga)kläder!

2009-04-21 @ 09:35:33
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0