Want a piece of meat?

I afton har vi styckat oxn, det gick ganska bra, gjorde så gott jag kunde... å det hände nånting konstigt ikväll, det kändes verkligen som om jag fick tillbaka en liiiiten liiten bit av mitt lilla hjärta, för jag skrattade.... men det mest konstiga var att jag skrattade när jag stod vid köttkvarnen och stoppade ner köttbitarna, å såg dom slitas ner i  kvarnen å komma ut strimlat...... men det kom från hjärtat å det var jävligt skönt.
Sen börja ja skratta ännu mer när jag hittade en senbit som såg ut som Holgers nagel där bland allt kött.... haha :P
Men jag tar det försiktigt, det där lilla det kan tas ifrån en vilket ögonblick som helst....å då känns allt likadant igen.

Jag å Elin har sett Shanghai Noon ikväll, den är ju bara för rolig... =)

Pappa ville att jag skull komma å skjut en hära me han imorrnbitti, men jag vill int stiga upp så tidigt så jag föreslog 10, hmm jag tro int det gick hem så bra... :P

Annars: Imorrn=Jakt(kanske), sen simning (förhoppningsvis)
               Lördag= Jakt, sen kanske fest i stan?
               Söndag= Vilodag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0