Jag skulle bara köpa skor...

"Kan du förstå två våta kinder,
de torkar lika snabbt igen
Man rår ej för att tårar rinner,
när man har mist sin vän."


Idag drog jag Bea, Tan å Andreas till stan, mitt mål var skor, jag hittade ett par också, men de fanns inte i min storlek, jag vet int ens om dom ha finskor i strl 37, det verka då int finnas någerst.
Istället vart det iallafall en ögonskugga från Make up Store, 2 bomullströjor med trekvarts ärm (vit&Svart) alltså dom är helt perfekta dom där tröjorna!!
Sen blev det en tröja och en mascara från cubus. Och en parfym som ni kan beskåda på bilden nedan.

Jag har int fått nåt svar på mitt mail som jag skicka till en kille om ett Nintendo Wii, jag tycker han kan svara och säga att han vill sälja det till just mig.

Imorrn ska jag jobba, 7-17, sen får jag vara ledig tors fre lör sön mån, jobba halva dan tis å ledig ons....perfekt eller? JAAA, men dom ska säkert ringa å ändra det 1000 gånger.

På torsdag ska vi stycka älgen som staffan sköt, vi få se hur det gå, jag ha juh int vare med förut. men det ordnar sig nog =)




"When the world becomes to dark for you to live in my darling, cry out your tears, but hang in there and try to see the light, cause it WILL come to you"

*************************************************************************************************************************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0