Singel

Först av allt: JAG HATAR DEN HÄR VÄRLDEN JUST NU!!!!..... så jävla orättvist allting!

Just nu: Västkustsoppa och sex and the city


Jag vill vara kär, jag är kanske kär än? Jag vet faktiskt inte.

Jag vill inte sitta här, när jag går i pension å blir gamal, ensam. Jag vill börja vara med nån typ nu, jag vill ha ett liv med en annan människa (en man då naturligtvis). Men just nu känns det som om chansen att kärleken ska komma till mig är väldigt väldigt liten. Jag bor i Norsjö, vars börjar man leta? I hissen i det nya hyreshuset vid posten? Där var jag idag men fann ingenting.

Jag är hundvakt nu medans syrran m.familj far till Gotland, hoppas dom har kul =)

Imorrn äre back to reality, har varit ledig en vecka nu, utan att ens be om det, men det ska bli skönt att jobba lite, å jag få vara uppe också det va en evighet sen. =)

Kommentarer
Postat av: emil

Jag bor i Norsjö, vars börjar man leta? I hissen i det nya hyreshuset vid posten? Där var jag idag men fann ingenting.



Haha.. :)

2008-11-01 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0