Saturday night live

Imorse skulle jag vara duktig å byta till vinterdäck på syrrans bil, det var dock inte utan blod å svett, särskilt inte svett (dock inga tårar), för bultarna satt juh som fan, gick int ens med maskinen. Så där stod jag å hoppa på mitt gamla rostiga fälgkors, men till slut så, och nu sitt däcken där iallfall....hoppas dom int lossna... :P

Sen blev det färgning av mitt hår, svart som vanligt, det blev då ganska bra iallafall.... bra gjort frida =)

Valpen är lika feg som vanligt, kanske han ha gjort några pyttepyttesmå framsteg, men dom syns knappt... :P

På eftermiddagen for jag å frida å farsan till norsjö och drog en pizza, gott gott. Sen drack jag å bea varsin öl (eller jag ölade hon cidrade), sen for vi en sväng till ola å jenny där var bla syrran å jonas.....  satt mest å lyssna då dom tjollra hit å dit. Sen blev det kallt å dags för hemcykling!!!



"In time everything will be alrigt, but now im craving for a sign,
now its so far away, now its so far away,
making love without love will I ever find"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0