Raggarrunda

Idag har jag hälsat på Elin, vi satt och pratade en stund å gick en liten sväng. Sen for jag till farsan, han stod mitt ute i skogen å hade nog tänkt skjuta en hare, men det blev inge med det. Vi körde hem till han å kasta om däcken på biln, sen provkörde jag Viktorn, hehe härlig maskin det där :P

Pappa har köpt en valp, gråhund/jämte, ganska söt men lite rädd live.

Sen for jag till morsan också, lika bra det då man är i svängarna, satt där å prata en stund innan jag for till Kusfors å klippte mig lite.

Hann förbi Finnäs en sväng också, Ebba skulle visa alla fina pennor hon hade, ja dom va ganska fina också =)

Igår så simmade jag, äntligen, 60 längder blev det, jag måste säga att jag är mycket stolt över mig själv, och det va så härligt. Nu måste jag bara se till att jag kommer mig dit på fredag en stund också, måste få in det i mina rutiner.




Asking for one more chance again,
Will you say no?
I'm begging on my knees,
Will you, will you please
swallow an ounce of your pride and finally let me in
under your spell, there's me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0