Nykläckta hönshjärnor

I lördags vare jakt på schemat, det va ganska härligt ute, å jag fick upp en eld så jag slapp frysa den här gången. Sen så jagade jag bara till 11, ganska lagom, eftersom att jag skulle till Bajjan i stan. På party.

Så jag for först till norsjö å packade ihop allting, sen bar det iväg. Frida skulle hjälpa mig att hitta nya stövlar så vi sprang in på CK, där var det crowded som tusan, å inte undra på det, Jill Johnsson skulle ju sjunga, och oj vad hon sjöng, hon är riktigt bra.
Eftersnack.Autografskrivning.Fotografering.

Jag hittade sen ett par fina stövlar som skulle duga åt mig, inne på Eurosko faktiskt.
Sen inhandla vi ketchup till köttfärsåsen vi skulle äta till middag.

Vid 17.00 hade vi ätit och Maria hade kommit, så det va bara att dra på sig partyoutfiten och sätta igång.


Det blev Nintendo Wii bowling mellan vinglasen. Det är så himla roligt =)
Vid 9 så fick Jimmy äran att skjutsa oss på Anderstorp. Vi skulle på nån fest som Fridas klasskompis hade.
Vi kom dit, men alltså vilket ställe, pyttelitet, och då vi kom vare knappt nån som hälsa, det blev så att alla satt i en ring runt soffbordet, och vi satt runt ett bord bakom dom....trevligt!! Dålig musik vare också. Å dessutom va ju all killarna nyckläckta å lika mogna som gröna bananer. Vissa var till å med så omogna att dom börja mucka, haha det var nästan roligt, jag blev så arg att jag skulle kunna ha slagit den där killen, jag nöjde mig dock med att skrynkla hans skjorta, kanske for det en knapp också jag vet inte?
Efter det dä så drog vi därifrån, och vi fick veta igår att efter vi farit så hade alla börjat mucka med alla, haha, jamen tack för att vi fick komma iallfall.
Vi for till Traversen istället, å det va ju å nästa grej, haha haloweenparty eller nåt..... :P vi ringde efter Mattsson å DeDDe å dom dök upp efter en stund. Vi sög i oss en massa sprit å bestämde oss för att fara hem till Frida igen.
Och nu vet jag varför mina skor blev så leriga, för att jag å Maria skulle pissa under E4 bron, där vare typ ett grustag.
Vi gick iallafall till polisstationen?!?! Å väntade på taxi.
Väl hemma hos Bajjan så drack vi mer sprit å spela mer Wii å dansade lite till. =) till kl halv 6 närmare bestämt. Det var ändå kul =)


Här försökte vi vara snygga, när regnet tagit våra frisyrer, jag vet inte om vi lyckades :P



....men Maria å DeDDe lyckades vara söta hela kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0