Before the cool done run out

Idag är min lediga dag, fast det gick int så länge förrän dom ringde å ville att jag skulle jobba, ovanligt....näe! Så jag hurtade iväg på jobbet å va där i 4 timmar, ganska lagom :P

Sen blev det simning, 60 längder i vanlig ordning, skönt skönt..... 5 fiskpinnar på det å klockan hade blivit 7.


Annars vet jag int, allt är väl som vanligt, lite trögt just nu.... men jag hoppas att ljusare tider är påväg och att min otur ska vända. Om man vill vara lycklig tycker jag att man ska få vara det!


Jag funderar allvarligt på att köpa ett Nintendo WII det är så roligt.... fast jag har typ bara bowlat, men ändå :P
Men då måste jag ju köpa en ny tv också...så det blir ingen biliig affär direkt, men det är juh int så roligt att spela på en  28" tjock tv direkt.

Imorrn blire nog att fara till stan en sväng och kolla läget, kanske man kan hitta nå snygga skor =)

Väles je som hane bra!! Tjingeling.

                                             Så brinner jag för dig
Så brinner jag för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0